About Me!

I was born in small city called Kendal on 6th August 1983. my parents are sutardji and Sri Wahyuni. My daddy is an honest policeman. My mommy is a kind teacher in elementary school. I have a young brother named Reza Dwi Putra, now he is a young policeman. I also have a young sister named Tiara Wahyu Hapsari, she is an elementary school students.

I was studying in Sukorejo 1 elementary school (1989-1995) then i continued to Sukorejo 1 junior high(1995-1998). After that I leave Sukorejo to study in Temanggung at Temanggung 1 High School (1998-2001). Well I continued my Journey to Jogjakarta, the city of Students. I take a college in Ahmad Dahlan University, Faculty of Education and Teachers training. Exactly in English Program.

Now I am teaching in Patean High School as an English teacher. Well If you wanna know bout me just contact on 081802745732 or send e mail on goestav_beowulf@yahoo.co.id

Berikut ini orang-orang yang berjasa dalam hidupku

Ini foto keluargaku

Ini fotoku dengan konco2ku

I asked for Strength…
And God gave me difficulties to make me strong.

I asked for Wisdom…

And God gave me Problems to solve.

I asked for prosperity…

And God gave me a Brain and Brawn to work.

I asked for Courage…..

And God gave me obstacles to overcome.

I asked for Love…

And God gave me Troubled people to help.

I asked for Favors…

And God gave me Opportunities.

“I received nothing I wanted…

But I received everything I needed.”

9 responses to “About Me!

  1. wahj, pak guru bahasa inggris, keren, ajari bhs inggrisnya dunk:)

  2. btw, kmr anda nyuruh saya invite YM ya. sudah saya coba tapi ga berhasil. Add disini aja : ruktin_handayani@yahoo.com

  3. okay ruktin pease donk kirim artikel or tulisanmu ke blog punyaku

  4. Asyik juga blognya…, oh ya sertifikat tuh kemarin karena sedang nggarap sertifikasi so buat mendadak, kebetulan ada pesanan dari pak narto untuk pak mus, terus untuk anda nanti saya printkan dah terus saya mintakan tanda tangan pak utomo, maaf kemarin memang tergesa-gesa terus gak sempat ke sekeretariat fig untuk ambil daftar nama.., so nyuwun ngapunten banget dah ya………, tolong dong komentri weblog saya di plasa yang akan dinilai tanggal 5 dan 6 nanti, mohon suportnya…, terima kasih sebelumnya

  5. tuh kok ada photo pak narto segala…, kapan photo saya dipasang…., heheheeeee………..

  6. hehe sebenernya pengen naruh foto pak yosh cuma ngga punya….kirim aja foto terbaiknya nanti tak pajang deh….oya tak tunggu sertifikatnya

  7. Salam kenal Bapak, blog Anda keren. Kalau boleh sharing ilmu. Matur nuwun

  8. Pak Agus, selamat bergabung di Bhinus, semoga bisa mengembangkan potensinya di sini. Bebaskan imajinasi dan kreasi untuk raih prestasi di SMK Bhakti (Nusantara,…)

  9. Alow pak agus….
    gmna kbarna???nie aq…a_y_a
    tw khan???
    pak agus lg sbuk pa??

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s